تعمیریخچال و ساید بای ساید

برند خود را انتخاب کنید​

تعمیر انواع یخچال و ساید بای ساید

واژه یخچال که برگرفته از نام طبیعی آن است در حال حاضر به وسیله الکترونیکی اطلاق می‌شود که ما در منزل خود از آن‌ها استفاده می‌نماییم.

در قدیم مواد فاسد شدنی خود را در زیر زمین یا گودال‌هایی که از سرمای مناسبی نسبت به سطح زمین برخوردار بود، نگه داری میکردند و چون این مکان‌ها به شکل چاله و گودال سرد بودند، آن را یخچال نامیدند، کم کم با پیشرفت علم و تکنولوژی ورود لوازم برقی به بازار یخچال‌های الکترونیکی نیز وارد میدان شدند.

همان‌طور که می‌دانید سیستم خنک کننده تمامی این یخچال‌ها از یخچال‌های ساده گرفته تا یخچال‌های ساید بای ساید توسط گاز خنک کننده و چرخش آن درون لوله‌های داخلی یخچال عمل می‌کند.

فرقی نمیکند که از چه مارک و یا برندی از یخچال استفاده می‌نمایید، یخچال شما ساده است یا از نوع ساید بای ساید، در هر صورت در ابتدا شما باید نصب یخچال را به صورت درست و اصولی انجام دهید، برای این کار تا حد امکان از متخصص مربوطه کمک بگیرید.

سپس دفترچه راهنمای آن را به طور کامل و دقیق مطالعه نمایید.

یک سری از نکات مراقبتی وجود دارد که برای تمام یخچال‌ها کاربردی است، سعی کنید این نکات را به طور صحیح رعایت فرمایید تا یخچال شما عمر مفید بیشتری داشته باشد.

با رعایت تمام این اصول و مراقبت ‌ها باز هم گاهی اتفاق می‌افتد که یخچال شما دچار نقص فنی شده و نیاز به تعمیرات پیدا می‌کند در این صورت بهتر است به متخصص مراجعه نمایید.

در زیر چند نمونه از مشکلات فنی رایج در انواع یخچال را برای شما شرح خواهیم داد.

1. مشکل یخ زدن محفظه داخلی یخچال

 خراب شدن ترمیستور دستگاه و در پی آن، عدم اندازه گیری درست دما، منجر به ایجاد این مشکل می شود. همچنین، جمع شدن آلودگی و گردوغبار بر روی کویل های کندانسور، عدم تنظیم ترموستات دستگاه، مسدود شدن فن خروجی هوا در اثر حجم زیاد مواد غذایی و خرابی برد، از دیگر دلایل بروز این مشکل می باشند.

2. داغ شدن بیش از حد موتور یخچال

اختلال و ایراد در بخش کمپرسور و اعمال فشار زیاد به آن، کم شدن میزان گاز مبرد، عدم کارکرد درست کندانسور و عدم اعمال تنظیمات صحیح ترموستات، از مهم ترین علت های بروز این مشکل به شمار می روند.

3. مشکل بسته نشدن درب یخچال

4. نشت آب از دیگر مشکلات یخچال

5. انتشار بوی بد از مشکلات رایج یخچال

6. یخ زدن لوله های کندانسور یخچال

7. تولید برفک در یخچال های بدون برفک

8. عدم تولید هوای خنک در محفظه یخچال

9.تولید سر و صدای زیاد از یخچال

10. قطع و وصل شدن جریان برق دستگاه

در صورت مواجه شدن با هر یک از مشکلات ذکر شده در بالا جای هیچ نگرانی نیست، مارک یخچال شما از هر برندی که باشد، مدل آن ساده، دوقلو یا ساید بای ساید باشد فرقی ندارد، فقط کافیست با کارشناسان ما در تیم تعمیر‌چی یا repair724 تماس گرفته و از خدمات عالی و به موقع تکنسین‌های مجرب ما بهره‌مند در محل شوید.

مراحل ثبت درخواست

تماس با ما

دریافت مشاوره

ارسال کارشناس

رفع مشکل

0
پروژه های انجام شده
0
پروژه های در حال انجام
0
تکنسین
0
رضایت مشتریان
Start typing to see pages you are looking for.