استان های تحت پوشش ما

تعمیر لباسشویی کنوود

در عصر که زندگی میکنیم به دلیل مشغله فراوان و همچنین شاغل بودن خانمها در بیرون از منزل امکان اینکه بخواهیم زمان زیادی را صرف شستن لباس‌ها نماییم نیست.

به علاوه با اپارتمانی شدن منازل و نبودن جای کافی برای شستن و خشک کردن لباس‌ها ترجیح بر این است که از وسیله پرکاربردی با نام ماشین لباسشویی استفاده نماییم.

لباسشویی‌ها در انواع مختلف اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار وجود دارد، علاوه بر آن از لحاظ مارک و برند نیز در بازار تنوع فراوانی وجود دارد، همچنین گنجایش لباسشویی‌ها و قابلیت آن‌ها برای برنامه‌هایی که می‌توانند برای شستشوی اجرا کنند نیز متفاوت است.

در هنگام خرید باید با توجه به نیاز خود و همچنین مقدار لباسی که می خواهید در لباسشویی بشویید به علاوه با توجه به بودجه ای که برای خرید لباسشویی خود در نظر گرفته اید آن را خریداری نمایید.

همچنین خدمات پس از فروش و تامین قطعات نیز یکی از عوامل بسیار مهم ضروری در این انتخاب می باشد.

یکی از برندهای معتبر موجود در بازار که خدمات پس از فروش مناسبی نیز دارد لباسشویی کنوود میباشد اگر شما نیز نیاز به تعمیر لباسشویی کنوود خود داشتید دیگر جای نگرانی نیست چرا که این برند قطعات مناسب خود را تامین کرده و خدمات مناسبی به مشتریان ارائه می دهد.

۹ مشکل رایج در ماشین لباسشویی کنوود

۱ – لباسشویی کنوود روشن نمی شود

اولین چیزی که باید از آن مطمئن شوید این است که لباسشویی کنوود شما برق دریافت می کند.

لباسشویی های کنوود طوری طراحی شده اند که وقتی درب قفل نشده باشد شروع به کار نمیکنند

۲- آب داخل دیگ لباسشویی تخلیه نمی شود

مشکلات تخلیه می تواند به سادگی گرفتگی در شلنگ تخلیه باشد تا پیچیدگی تعویض یک پمپ تخلیه. اما یک چیز مشخص است، وقتی اگر مشکل تخلیه آب وجود دارد شما خیلی زود با خبر خواهید شد، خیس شدن کف اولین و تنها سرنخ شماست.

 

۳- مرحله اسپین(چرخش) انجام نمیدهد یا شروع به چرخش نمیکند

وقتی بار خیلی زیادی از لباس ها را وارد لباسشویی می کنید تعادل ماشین لباسشویی در هنگام شستشو از دست خواهد رفت. وقتی لباسشویی دچار عدم تعادل شود به درستی نمی تواند چرخش انجام دهد.

 

۴- از لباسشویی کنوود آب نشت میکند

 

۵- شوینده پخش نمی شود

 

۶- لباسشویی کنوود خیلی تکان میخورد و حرکت میکند

 

۷- لباسشویی با سروصدای زیادی کار می کنید

 

۸- ماشین لباسشویی بوی بدی می دهد

 

۹- ماشین لباسشویی چرخه شستشو را کامل انجام نمی دهد

 

اگر لباسشویی کنوود شما نیز دچار مشکلاتی که در بالا بیان کردیم شد و نیاز به تعمیر لباسشویی کنوود خود پیدا کردید، فقط کافیست با کارشناسان و مشاوران ما در تیم تعمیر‌چی(repair724) تماس حاصل نمایید و از خدمات تکنسین‌های مجرب ما بهره‌مند شوید.