استان های تحت پوشش ما

تعمیر لباسشویی پاکشوما

در زمان های نه چندان دور شستن لباس ها با استفاده از دست صورت می گرفت خانم های خانه دار برای انجام این کار طاقت فرسا یک روز کامل یا یک نیم روز را به این کار اختصاص داده و لباس‌ها را شسته و در فضای مناسب پهن می کردند، امروز حتی تصور این موضوع نیز که بخواهیم لباس‌ها را با استفاده از روش سنتی بشوریم بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.

با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن مسیری جدید در تولید لوازم الکتریکی منزل، ماشین لباسشویی‌ها نیز وارد بازار شدند در ابتدای ورود این تکنولوژی این ماشین‌ها از کشورهای خارجی به ایران وارد می‌شدند اما با گذشت زمان و پیشرفت در ساختن قطعات سخت افزاری و نرم افزاری در کشور، ایران نیز در زمینه تولید این محصول به خودکفایی رسید امروزه برندهای زیادی در بازار وجود دارند که توسط متخصصان کشور ما ساخته شده اند و از مشابه خارجی آن نیز بهتر عمل کرده‌اند.

در چند سال اخیر و با توجه شرایط تحریم و کمبود قطعات اورجینال برای برند‌های خارجی، مردم استفاده از کالاهای داخلی را ترجیح داده و برای خرید متمایل به این اجناس هستند.

یکی از برندهای داخلی موجود در بازار که از کیفیت فوق‌العاده نیز برخوردار است، ماشین لباسشویی پاکشوما می باشد شما با خرید این ماشین لباسشویی علاوه بر اینکه یک محصول با کیفیت دریافت خواهید کرد میتوانید از تامین قطعات و همچنین خدمات پس از فروش و تعمیرات احتمالی آن مطمئن باشید.

در ادامه به چند نمونه از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی پاکشوما اشاره می نمایم.

روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما ممکن است مربوط به پریز برق یا دوشاخه برق لباسشویی باشد. همچنین ممکن است خازن برق ورودی یا سیم کشی و برد الکترونیک لباسشویی پاکشوما آسیب دیده باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما تخلیه آب انجام نمیدهد

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما میتواند وجود شی خارجی مثل دکمه و گیره و …  داخل پمپ تخلیه دستگاه و یا خراب شدن پمپ تخلیه ماشین لباسشویی پاکشوما باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما صدای غیرطبیعی دارد

صدای غیرطبیعی ماشین لباسشویی پاکشوما مربوط به خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی پاکشوما ، خرابی بلبرینگ و کاسه نمد لباسشویی پاکشوما ، خرابی شفت و سه نظام ماشین لباسشویی پاکشوما ، تراز نبودن ماشین لباسشویی پاکشوما و مشکلاتی از این قبیل میباشد که نیاز به بررسی توسط تکنسین متخصص دارد.

آب وارد ماشین لباسشویی پاکشوما نمیشود

گرفتگی فیلتر شیر برقی ماشین لباسشویی پاکشوما ، تا خوردگي شلنگ ورودی ماشین لباسشویی پاکشوما ، خرابی شیربرقی ماشین لباسشویی پاکشوما ، بسته بودن شیر آب ورودی دستگاه یا پایین بودن فشار آب منزل از عواملی هستند که ممکن است باعث به وجود آمدن این ایراد گردند.

ماشین لباسشویی پاکشوما لباس ها را خشک نمی کند

علت خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی پاکشوما میتواند مربوط به ریختن بار نامناسب لباس در داخل ماشین لباسشویی پاکشوما باشد. از ریختن بالش ، عروسک ، کیف ، کفش ، کوسن ، پادری و اجسام بزرگی که قابلیت باز شدن و پخش شدن داخل دیگ لباسشویی را ندارند پرهیز کنید.

دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما نمیچرخد

ممکن است تسمه ماشین لباسشویی پاکشوما از جای خود درآمده یا پاره شده باشد. همچنین ممکن است موتور ماشین لباسشویی پاکشوما یا برد الکترونیکی ماشین لباسشویی پاکشوما آسیب دیده باشد.

در صورت بروز هر یک از مشکلات بیان شده در بالا شما نیز نیاز به تعمیر لباسشویی پاکشوما خود دارید، در این شرایط می‌توانید به راحتی با یک تماس با کارشناسان ما در تیم تعمیر چی (repair724) از خدمات تکنسین‌های با تجربه و کارآمد ما بهره بگیرید.