استان های تحت پوشش ما

تعمیر کولر گازی پاکشوما

در فصل گرما به خصوص در نقاطی از کشور که آب و هوای بسیار گرمی دارند کولر وسیله ای است که می تواند خانه های ما را با هوای مطبوع پر کند.

کولرهای آبی معمولاً در مناطق گرم و خشک به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران هستند اما در مناطقی که گرم و مرطوب است کولرهای آبی نمی توانند به خوبی جوابگوی این نیاز باشند بنابراین بهتر است از کولرهای گازی و یا همان اسپیلت‌ها استفاده شود.

در بین کولرهای گازی انواع مختلف برند‌ها وجود دارد که از لحاظ قیمتی با یکدیگر متفاوت است، به علاوه توان مصرفی کولر گازی نیز می تواند در تعیین قیمت آن موثر باشد همچنین میزان مصرف انرژی بسیار مهم است، چرا که این دستگاه برق زیادی مصرف می کند. در نتیجه بهتر است که از کولرهای گازی کم مصرف استفاده نمایید.

یکی از برندهای موجود در بازار کولر گازی پاکشوما می‌باشد.

 این برند، لوازم خانگی دیگری را نیز تولید کرده است در بین کاربران محبوب است با خرید کولر گازی پاکشوما علاوه بر اینکه هوای منزل خود را مطبوع می‌کنید می‌توانید از خرید خود لذت ببرید.

بسیاری از افراد در هنگام تهیه کولر‌های گازی نگران این موضوع هستند که در صورت خرابی آن، قطعات مورد نیاز برای تعمیر این وسیله برقی در بازار موجود باشد تا بتوانند به راحتی کار تعمیر آن را انجام داده و از آن استفاده نمایند، بعلاوه چون در فصل گرما ساعات زیادی از این وسیله استفاده می شود تعمیر و نگهداری زیادی نیاز دارد.

برای تعمیر کولرهای گازی بهتر است به تعمیرگاه‌های مجاز و معتبر مراجعه فرمایید چرا که از لحاظ تامین قطعات، اگر با قطعات مرغوب تعمیرات صورت نگیرد به زودی دوباره کولر گازی شما با مشکل مواجه می شود.

بنابراین بسیار مهم است که به چه مرکزی برای تعمیر کولر خود مراجعه می نماید.

 

 

 

 

برای اینکه کولر گازی شما سالم بماند و کمتر نیاز به تعمیر کولر گازی پاکشوما خود پیدا کنید بهتر است یک سری از موارد مراقبتی تعمیر و نگهداری را رعایت نمایید که در زیر به آنها اشاره می نمایم.

 

روش درست نگهداری از کولر گازی

 

  1. کم شدن گاز کولر گازی باعث صدمات شدید به کمپرسور می‌شود از این رو بهتر است بطور سالیانه طی عملیات سرویس کولر گازی، گاز دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.
  2. تمیز بودن کندانسور کولر گازی سبب کاهش برق مصرفی کولر گازی می‌شود

 

  1. زمانی که می‌خواهید کولر گازی را از حالت سرمایشی به گرمایشی انتقال دهید ابتدا کولر گازی را خاموش کرده سپس تنظیمات را تغییر دهید. توجه داشته باشید این عملیات هنگام روشن بودن کولر گازی انجام نشود.

 

  1. هر 30 روز یکبار اقدام به شستشوی فیلتر و توری هوای کولر گازی نمایید.

 

  1. از کولر‌های گازی در تمام وقت استفاده نکنید و به آنها اجازه استراحت دهید.

 

  1. برق ورودی کولر گازی به هیچ عنوان نباید نوسان داشته باشد.

 

  1. به محض مشاهده باد گرم کولر گازی و کم شدن قدرت آن بلافاصله کولر گازی را خاموش کرده و با تیم تعمیرچی (repair724) تماس بگیرید، تکنسین‌های ما در اکثر شهرهای ایران آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشند.

دیگر نگران تعمیر کولر گازی پاکشوما خود نباشید، اگر شما نیز از این مارک استفاده می‌کنید فقط کافیست نام تعمیرچی را به خاطر سپرده و در صورت بروز هر‌گونه مشکل با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت از خدمات ما بهره‌مند شوید.