استان های تحت پوشش ما

تعمیر کولر گازی کنوود

کمتر پیش می‌آید که در ساختمان‌هایی که به تازگی و به صورت مدرن ساخته می‌شوند کولرهای آبی به چشم بخورد.

در اغلب ساختمان‌های جدید کولرهای گازی یا به عبارت دیگر اسپیلت‌ها، به جهت سیستم سرمایشی تعبیه شده‌اند.

با این روش علاوه بر اینکه هزینه‌های کانال کشی کم می‌شود، فضایی را که کانال‌کولر‌ها بخصوص در ساختمان‌های مرتفع اشغال میکردند می‌توان در متراژ منزل به کار گرفت، به این جهت استفاده از کولر‌های گازی یک مزیت است.

البته گفتنی است که اسپیلت ها معایبی نیز دارند که به آن‌ها اشاره میکنیم:

از جمله یکی از معایب کولرهای گازی مصرف زیاد برق و انرژی است، که علاوه بر اینکه هزینه‌های زیادی را بر دوش استفاده کننده میگذارد، مصرف سرانه برق را نیز بالا میبرد.

برای جلوگیری از این موضوع و کمتر شدن مصرف برق در هنگام خرید به برچسب انرژی هر نوع وسیله برقی که خریداری می‌کنید توجه ویژه فرمایید، کولر گازی نیز از این قائده مستثنی نیست.

از جمله معایب دیگری که برای این کولرها می‌توان ذکر کرد این است که به نسبت کولرهای آبی نیاز به مراقبت بیشتری دارند و همچنین هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن‌ها بالاست.

در برخی از برند‌ها خدمات پس از فروش و تامین قطعات خوبی نیز ارائه نشده و کاربران را سردرگم و کلافه کرده است.

یکی از برند‌های معتبر موجود در بازار که خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات به هنگامی دارد کولرگازی برند کنوود است، بنابراین اگر شما این برند را خریداری کردید و نیاز به تعمیر کولر گازی کنوود خود پیدا کردید اصلا نگران نباشید.

 

 

 

چند نمونه از ویژگی‌های کولر گازی

  • کولر‌های گازی از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار هستند که استفاده از فناوری اینورتر از محبوب ترین این ویژگی‌ها به حساب می‌آید. به کمک این ویژگی می‌توان دما را در شرایط ایده آل حفظ نمود و از خاموش و روشن شدن مداوم دستگاه که سبب آسیب به کمپرسور می‌شود جلوگیری کرد. فناوری اینورتر در ساخت کولر گازی باعث کاهش 60 درصدی مصرف انرژی شده است.
  • دریچه‌های کولر اتومات کولر‌های گازی هوا را در جهات مختلف به جریان می‌اندازند.
  • کولر‌های گازی با قابلیت کنترل از راه دور راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند.
  • سیستم توربو در کولر‌های گازی سبب تسریع بخشیدن به عملیات خنک سازی کولر گازی می‌شود. بدین شکل کولر گازی بصورت خودکار در 30 دقیقه ابتدای کار بیشترین پرتاب باد را دارد و بعد از گذشت 30 دقیقه به حالت عادی خود باز می‌گردد این عملیات سبب سریع خنک شدن مکان می‌شود.
  • سیستم خواب راحت کولر گازی سبب تنظیم رطوبت و دما در طول شب می‌شود و شما می‌توانید با خیالی آسوده از دمای مطلوب لذت ببرید.
  • کولر‌های گازی مجهز به فیلتر تصفیه هوا هستند و مانع نفوذ باکتری‌ها و ویروس‌ها و همچنین ورود گرد و غبار به خانه می‌شوند.

 

در استفاده از کولرهای گازی موارد و نکات نگهداری مناسب این دستگاه را رعایت فرمایید، اگر با وجود مراقبت‌های لازم باز هم نیاز به تعمیر کولر گازی کنوود خود پیدا کردید در هر نقطه از کشور که زندگی می‌کنید فقط کافیست با کارشناسان تیم تعمیر چی (repair724)

تماس حاصل نموده و در صورت نیاز از خدمات فنی تکنسین‌های با تجربه ما بهره‌مند شوید.