استان های تحت پوشش ما

تعمیر کولر گازی سامسونگ

آیا شما هم به خاطر وجود گرمای زیاد در شهر خود دچار کلافگی روزمره می شود و نمی توانید به راحتی به کارهای روزانه خود بپردازید؟

در گذشته برای مقابله با مشکل گرمای طاقت فرسا در تابستان از کولر آبی و پنکه استفاده می کردند.

امروزه نیز استفاده از کولرهای آبی مرسوم است اما این دسته از کولرها تنها مناسب نقاطی هستند که آب و هوای گرم و خشک دارد و در مناطق رطوبتی پاسخگوی نیاز کاربران نمی باشد.

با پیشرفت تکنولوژی کولرهای گازی و یا به عبارت دیگر اسپیلت‌ها به بازار آمدند اسپیلت‌ها نسبت به کولرهای آبی دارای مزایایی هستند که از جمله آن می‌توان به کم جا بودن این کولر‌ها اشاره کرد به عبارت دیگر کولرهای گازی در منزل نیاز به کانال کشی ندارند و مانند کولرهای آبی جای زیادی را اشغال نمی کند به علاوه این کولرها فضا را بسیار سرد کرده و انتظارات ما را از یک دمای مطلوب به خوبی برآورده می کند امروزه کولرهای گازی در تمام مناطق کشور همه گیر شده و استفاده گسترده ای از این وسیله برقی صورت می گیرد.

با وجود این که برندهای موجود در بازار بسیار زیاد هستند اما شما میتوانید با کمی بررسی و تحقیق بهترین مارک موجود در بازار را طبق نیاز خود و با توجه به بودجه در نظر گرفته شده تهیه نمایید.

کولر گازی سامسونگ یکی از برندهای شناخته شده در بازار است که تا به امروز رضایت مشتریان را برآورده ساخته است این کولر گازی علاوه بر اینکه کارایی فوق‌‌العاده‌ای دارد در صورت نیاز به تعمیر با خدمات پس از فروش گسترده ای و قابل قبولی همراه است.

در ادامه روش نگهداری صحیح از کولر‌های گازی را شرح مختصری میدهیم.

 

روش درست نگهداری از کولر گازی و داکت اسپلیت

  1. کولر گازی را خاموش و روشن نکنید.

بهتر است دمای کولر گازی را روی درجه مناسبی تنظیم کنید تا مرتبا نیاز به خاموش و روشن کردن دستگاه نشود. روشن و خاموش کردن کولر گازی بصورت مکرر سبب بالا رفتن استهلاک قطعات و مصرف زیاد برق خواهد شد.

  1. کولر گازی را تمیز نگه دارید.

تمیز نگه داشتن کولر گازی یکی از روش نگهداری از کولر گازی بشمار می‌رود. بهتر است سالانه دو بار در حین فصل تابستان اقدام به تمیز کردن کولر گازی نمایید. وجود گرد و غبار درون پنل‌های کولر گازی و فیلتر هوای آن باعث می‌شود عملکرد دستگاه با اختلال مواجه شده و مصرف برق نیز افزایش یابد.

  1. از نبود نشتی درون کانل‌های کولر گازی مطمئن شوید.

 

وجود نشتی درون کانال‌های کولر گازی سبب اتلاف انرژی خواهد شد پس بهتر است بعد از شناسایی کولر گازی و در صورت داشتن کانال آن‌ها را بررسی نموده و در صورت وجود نشتی این مشکل را برطرف نمایید.

اگر با وجود مراقبت‌ها و نگهداری صحیح از کولر خود باز هم نیاز به تعمیر کولر گازی سامسونگ خود پیدا کردید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در تیم تعمیرچی (repair724) تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را با آن‌ها در میان بگذارید تا در صورت نیاز از خدمات تکنسین‌های مجرب ما در محل بهره‌مند شوید.