استان های تحت پوشش ما

تعمیر لباسشویی ال جی

با توجه به زندگی های آپارتمانی امروز و نبود فضای کافی برای شستن و خشک کردن لباس ها نیاز به یک لباسشویی مناسب و با کارکرد عالی در هر منزلی احساس می شود.

دیگر حتی تصور اینکه فردی بخواهد یک روز کامل را به شستن لباس اختصاص دهد و لباس ها را‌ در فضای باز برای خشک کردن پهن نماید غیر ممکن است.

ماشین لباسشویی جزء وسایل الکترونیکی می باشد که برای خرید آن باید هزینه بالایی را متحمل شویم بنابراین بهتر است در هنگام خرید تحقیقات لازم را در رابطه با یک ماشین لباسشویی خوب و ویژگی های آن انجام داده و با توجه به برندهای موجود در بازار بهترین آن را از لحاظ کارایی انتخاب نمایید، تا علاوه بر هزینه خرید اولیه، هزینه‌های تعمیر و نگهداری زیادی نیز برای شما نداشته باشد.

در ابتدا به مورد ساده ای که بسیاری از مردم در هنگام خرید ماشین لباسشویی به آن بی توجه هستند اشاره می‌نماییم، این مورد گنجایش ماشین لباسشویی می‌باشد انتخاب گنجایش ماشین لباسشویی باید مطابق با نیاز شما و استفاده‌ای که می خواهید از این وسیله انجام دهید صورت گیرد چرا که اگر بیشتر از گنجایش ماشین و یا کمتر از گنجایش آن از ماشین استفاده کنید ممکن است دچار آسیب و فرسایش جدی شود.

یکی از برندهای بسیار معتبر موجود در بازار که طرفداران بسیاری دارد برند ال جی می باشد این برند که در ارائه خدمات پس از فروش به هنگام و تامین قطعات اورجینال شهرت دارد در سطح کشور طرفداران بسیاری دارد، در نظرسنجی رضایتمندی کاربران که این محصول را مورد استفاده قرار داده‌اند میزان درصد بالایی از رضایت به چشم می خورد.

به جهت اینکه ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیرات پیدا نکند نکاتی در حفظ و مراقبت آن ضروری است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

جسم سنگین روی لباسشویی ممنوع است

از گذاشتن اجسام سنگین، لوازم دکوری و یا نشستن روی ماشین لباسشویی خودداری کنید، با این کار فشار بسیاری بر قطعات داخلی دستگاه می‌آورید.

نحوه باز کردن درب دستگاه

درب دستگاه را به آرامی باز و بسته کنید، محکم کوبیدن درب، باعث خرابی میکروسوئیچ خواهد شد. با خرابی این قطعه، درب دیگر درست بسته نشده و چرخه شستشو آغاز نخواهد شد. به عبارتی دیگر، اگر بعد از فشردن دکمه start می‌بینید که دستگاه کار نکرده و لباس‌ها شسته نمی‌شوند باید بدانید میکروسوئیچ خراب شده است.

تفکیک لباس ها در لباسشویی

قبل از هر چیزی لباس‌ها را براساس رنگ، جنس و نوع شست‌وشو تفکیک کنید تا رنگ آن‌ها باهم ترکیب نشود. در دفترچه راهنمای ماشین، تمامی این اطلاعات به طور کامل بیان شده است.

تنظیم درجه مناسب دستگاه

با توجه به کثیفی لباس‌ها، درجه‌ مناسب برای شست‌وشو را انتخاب کرده و در هنگام شستن هر لباسی به تگ چسبیده روی آن دقت کنید تا طبق دستورالعمل صحیح شسته شوند.

بعد از هر بار شستشو و خالی کردن لباس‌ها، باید درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید. این پروسه علاوه بر اینکه باعث می‌شود دیگ خشک شده و زنگ نزند، از رشد باکتری و کپک نیز در داخل دستگاه جلوگیری خواهد کرد.

اگر رعایت تمام نکات ذکر شده در بالا باز هم نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی خود پیدا کردید کافی است با تیم تعمیر‌چی (repair724) تماس حاصل نمایید و از خدمات به موقع، عالی و در محل تکنسین‌های مجرب این تیم بهره‌مند شوید.