ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

ماهران

ماهران

مرکز مجاز تخصصی خدمات لوازم خانگی و صوتی و برودتی
مرکز مجاز تخصصی خدمات لوازم خانگی و صوتی و برودتی

تعمیرات ماکروفر اسنوا

تعمیرات ماکروفر اسنوا

تعمیر ماکروفر اسنوا

در گذشته برای پخت و پز خوراک‌های از اجاق‌های هیزم‌ای استفاده می‌شد همچنین به جهت پختن کیک و شیرینی از تنور‌های دست‌ساز استفاده می کردند.

برای روشن کردن این اجاق‌ها و تنور‌ها علاوه بر اینکه هیزم نیاز بود باید زمان زیادی را نیز صرف روشن کردن و تهیه خوراکی که می خواستند می‌شد، بعد‌ها با پیشرفت تکنولوژی اجاق‌های گازی به بازار آمدند این اجاق‌های گازی که همراه با فر تعبیه شده در پایین اجاق، کار پخت و پز را بسیار راحت کرده بودند در اختیار خانواده‌ها قرار گرفتند.

امروزه با استفاده از دستگاه مایکروفر می‌توان در زمان بسیار کم انواع غذاها را تهیه نمود قابلیت این دستگاه در دو نوع پخت و پز و همچنین طبخ کیک و نان یا به عبارتی اجاق و تنور می‌باشد.

شاید شما نیز تعریف زیادی از این دستگاه شنیده اید گفتنی است اگر قصد خرید این دستگاه را دارید باید توجه نمایید که در بین برندهای موجود در بازار بهترین آن را انتخاب نمایید.

همچنین ظرفیت و گنجایش این دستگاه و منو‌های پخت آن در مدل‌ها و برندهای مختلف متفاوت است که شما می‌توانید بسته به نیاز خانواده خود و آنچه که از دستگاه انتظار دارید دستگاه خود را خریداری نمایید یکی از برندهای قابل اطمینان موجود در بازار مایکروفر اسنوا میباشد در ادامه به چند نمونه از موارد احتیاط که باید در استفاده از این مایکروفر رعایت بفرمایید اشاره می نماییم.

نکات ساده برای نگهداری مایکروویو

  هنگام گرم کردن هر چیزی که می تواند در دستگاه ریخته شود، از یک پوشش پلاستیکی مایکروویو یا حوله کاغذی استفاده کنید.

    اگر چیزی را گرم می کنید که می تواند بیش از حد جوش بیاورد، ظرف غذا را در بالا و یک بشقاب در زیر کاسه قرار دهید. وقتی گرم شدن غذا تمام شد، بشقاب را در ماشین ظرفشویی خود قرار دهید تا به راحتی آن را تمیز کنید.

    اگر چیزی در مایکروویو ریخته در حالی که هنوز گرم است، سریعا آن را تمیز کنید. اگر دیر این کار را انجام دهید، خشک می شوند و برای تمیز کردن آن باید از روش بالا استفاده کنید.

 

از آسیب زدن به مایکروویو جلوگیری کنید

 

درهای مایکروویو بیشترین قسمت مایکروویو برای خرابی هستند. محکم بستن درب و باز کردن درب در حالی که مایکروویو هنوز روشن است باعث آسیب تدریجی در دستگاه خواهد شد و می تواند باعث خرابی درب شود.

 

تنها در صورتی مایکروویو را روشن کنید که مایعات یا مواد غذایی در آن باشد، خالی روشن کردن ماکروفر به آن آسیب میزند.

 

 

در صورتی که نکات ذکر شده در بالا را رعایت نمودید و باز هم نیاز به تعمیر ماکروفر اسنوا به خود پیدا کردید فقط کافیست با تیم تعمیر‌چی(repair724) تماس حاصل نمایید و از خدمات به موقع و تکنسین های مجرب ما برخوردار شوید.

Start typing to see pages you are looking for.