ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

ماهران

ماهران

مرکز مجاز تخصصی خدمات لوازم خانگی و صوتی و برودتی
مرکز مجاز تخصصی خدمات لوازم خانگی و صوتی و برودتی

تعمیرات لباسشویی اسنوا

تعمیرات لباسشویی اسنوا

تعمیر لباسشویی اسنوا

در زندگی مدرن امروزه و با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده از وسایل راحتی در انجام کارهای منزل بسیار متداول و مرسوم شده است ماشین لباسشویی یکی از وسایلی است که در شستن لباس ها به کمک خانم های خانه دار آمده و کار شست و شوی لباس ها را بسیار سبکتر و راحت تر کرده است علاوه بر این زمانی را که صرف شستن لباس‌ها می کنید بسیار کوتاه تر می‌شود.

باید در هنگام خرید به نکاتی توجه کنید که خرید شما مناسب و کاربردی شود، در خرید یک ماشین لباسشویی ابتدا دقت کنید که گنجایشی که انتخاب می‌کنید متناسب با نیاز شما باشد، اگر ماشین لباسشویی را خیلی پر و یا خیلی خالی روشن کنید موجب آسیب رسیدن به آن می‌شود.

همچنین به رده مصرف انرژی و قدرت و توان موتور و حداکثر دور موتور دقت نمایید.

مصرف انرژی در رده A می‌تواند در صرفه‌جویی هزینه‌های شما نقش مهمی داشته باشد.

تعدادی از ماشین‌های لباسشویی‌ها سیستم صرفه‌جویی در مصرف آب دارند که با استفاده از آن آب کمتری مصرف می‌شود.

در بین برندهای مختلف موجود در بازار ماشین‌های لباسشویی اسنوا که برندی شناخته شده است از رضایت مشتری بالایی برخوردار بوده‌اند و توجه کاربران را به خود جلب نموده‌اند.

با خرید ماشین لباسشویی اسنوا نگران خدمات پس از فروش و تامین قطعات آن و تعمیر لباسشویی اسنوا خود نباشید تیم تعمیرچی به سادگی این مشکل را با به کارگیری تکنسین‌های مجرب برطرف می‌کند.

 

 

تمیز کردن فیلتر لباسشویی؛ از نکات مهم نگهداری از ماشین لباسشویی

 

اولین قطعه‌ای که در مرحله تخلیه آب درگیر است فیلتر لباسشویی نام دارد. این قطعه در قسمت پایین دستگاه است که از ورود آشغال‌های درشت و مواردی که می‌تواند مسیر تخلیه را مسدود کند و پمپ را بسوزاند، جلوگیری به عمل می‌آورد. اگر این قطعه را به موقع تمیز نکنید و آشغال‌های گیر کرده در آن را بیرون نیاورید، فیلتر مسدود خواهد شد و آب در داخل دیگ باقی خواهد ماند.

 

لذا پیشنهاد می‌شود که در پیش از انداختن لباس‌ها در داخل دیگ از عدم وجود هرگونه آشغال و اشیا ریز بر روی لباستان مطمئن شوید. دستمال کاغذی به دلیل اینکه الیافش در آب حل می‌شود و به دیواره‌های فیلتر گیر می‌کند، به هیچ عنوان نباید در لباسشویی راه پیدا نماید.

بهترین روش اطمینان از تمیز بودن همیشگی فیلتر این است که هر 6 ماه یک بار لباسشویی خود را با استفاده از مواد جرمگیر مخصوص جرمگیری کنید. این مواد به صورت قرص هستند و طریقه استفاده از آنها به صورت زیر است:

 

    درب لباسشویی را باز کرده و قرص جرمگیر را به صورت مستقیم در داخل دیگ بگذارید.

    درب را ببندید و لباسشویی را روشن کنید.

    برنامه شستشویی را انتخاب کنید که لباس‌ها را با داغ‌ترین دمای ممکن و در طولانی‌ترین زمان می‌شوید.

    با توجه به اینکه لباسی در داخل دیگ نیست می‌توانید دور موتور خشک کن را پایین بیاورید.

    برنامه را استارت بزنید تا شروع به کار کند.

    پس از تمام شدن برنامه شستشو و باز شدن درب، در لباسشویی را باز بگذارید تا کاملا خشک شود.

 

اگر با وجود رعایت نکات نگهداری و همچنین تمیز نگه داشتن ماشین باز هم نیازمند تعمیر لباسشویی اسنوا خود شدید، میتوانید با یک تماس با کارشناسان تیم تعمیرچی (repair724) مشکل خود را بیان نموده و از خدمات تکنسین‌های مجرب ما بهره‌مند شوید.

Start typing to see pages you are looking for.