ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

ماهران

ماهران

مرکز مجاز تخصصی خدمات لوازم خانگی و صوتی و برودتی
مرکز مجاز تخصصی خدمات لوازم خانگی و صوتی و برودتی

تعمیرات تلوزیون کنوود

تعمیرات تلوزیون کنوود

 

تعمیر بک لایت تلویزیون کنوود

بک لایت نور پشت صفحه تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی می باشد. در تلویزیون های ال سی دی برای روشنایی بک لایت از لامپ های فلورسنت استفاده می شود. وقتی لامپ فلورسنت تلویزیون ال سی دی خراب می شود. معمولا یک خط تیره به صورتی افقی برروی صفحه ایجاد می شود و بعد از چند دقیقه کار کردن صفحه تلویزیون سیاه می شود. البته یک موضوع دیگر در خرابی بک لایت تلویزیون های ال سی دی وجود دارد. و آن برد اینورتر تلویزیون ال سی دی می باشد. خرابی برد اینورتر باعث از کار افتادن کارکرد بک لایت می شود.

بک لایت تلویزیون های LED مجموعه ای از لامپ های ال ای دی می باشد که به صورت سری و موازی کنار هم قرار گرفته اند. ولت بک لایت تلویزیون های ال ای دی مستقیم از طریق برد پاور تامین می شود. ال ای دی ها بسیار متنوع و متفاوت هستند. تلویزیون های ال ای دی سامسونگ از یک سری بک لایت استفاده شده است که با خراب شدن بک لایت تصویر تلویزیون سیاه می شود. تعمیر تلویزیون در محل شما انجام می شود.

بک لایت تلویزیون های 40 تا 50 اینچ از دو سری به صورتی موازی استفاده شده است که معمولا یک سری از بک لایت ها خراب می شود. به این صورت که یک قسمت بالا و یا پایین تصویر تیره می شود. برای تعمیر بک لایت باید قاب جلوی تلویزیون باز شود و بعد با برداشتن پنل تلویزیون بک لایت را تعمیر کرد. در صورتی که این کار توسط تعمیرکاران مبتدی انجام شود احتمال خرابی پنل زیاد است. هزینه تعویض پنل تقریبا هفتاد درصد قیمت کل تلویزیون می باشد.

حتما از تعمیرکار تلویزیون معتبر استفاده کنید. چرا؟ اعصاب خوردی، پرداخت هزینه بیش‌از اندازه، از دست دادن زمان و… هیچ کدام از ما دوست نداریم که این اتفاق‌ها برایمان بیفتد ولی متاسفانه بازهم در برخی مواقع از زندگی این مشکلات برای ما به‌وجود می‌آید. حال ما سعی می‌کنیم با ارائه اطلاعاتی که در این صفحه می‌دهیم ( اطلاعات درج شده در این صفحه برگرفته از تعمیرکاران تلویزیون با تجربه است ) تا حدودی مشکل پرداخت بیش‌از اندازه هزینه، زمان و… را برطرف کنیم.

چه دیالوگی بین شما ( که می‌خواهید بک لایت خود را تعمیر یا تعویض کنید ) و تعمیرکار تلویزیون برقرار می‌شود؟

  • شما را با این مشاوره مجاب می‌کنند که تعویض بهتر از تعمیر است: اگر لامپ سوخته تعویض شود، 5 یا 6 ماه بعد دوباره تلویزیون شما با مشکل مواجه می‌شود.
    سرویس‌کار تلویزیون شما باید تمامی لامپ‌های سوخته را تعویض کند. با دستگاه تست باید تشخیص دهد که چه لامپی نیاز به تعویض دارد. اگر این کار به درستی انجام شود، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.
  • تعمیرکار به شما قیمت پایین برای تعویض لامپ‌های بک لایت می‌دهند.
    در آخر همه لامپ‌ها را تعویض نمی‌کند و شما تا چندماه آینده که مجدد تلویزیون شما به مشکل می‌خورد متوجه نخواهید شد.
  • من جلوی چشم شما تمام لامپ‌ها را تعویض می‌کنم
    از لامپ‌های بی‌کیفیت و ولتاژ پایین استفاده می‌کند ( شما امکان تشخیص تعویض تمام لامپ‌ها را ندارید، حتی اگر تعویض جلوی چشم شما صورت بگیرد )
  • امکان تعمیر بک لایت شما در محل وجود ندارد، باید بک لایت شما در مرکز تعمیر شود
    سرویس‌کار وقت ندارد، ابزار مناسب ندارد، تجربه کافی ندارد و… که به شما می‌گه باید در مرکز تعمیر شود
  • به دلیل نداشتن دستگاه تست به شما گفته می‌شود که امکان تعمیر لامپ‌ها در محل وجود ندارد

اگر کارشناس شما با تجربه باشد، با نگاه اول متوجه مشکل تلویزیون شما خواهد شد و در خیلی از موارد پیش‌آمده که مشکل از بک لایت تلویزیون شما نیست! یا مشکل از جای دیگری است یا با استفاده از منو تلویزیون شما، مشکل برطرف می‌شود.

توصیه می‌شود بررسی و هرگونه عیب یابی تلویزیون کنوود توسط تعمیرکار مجرب و ماهر صورت گیرد. شما می‌توانید در صورت مشاهده خرابی و مشکل در تلویزیون همچنین شما عزیزان جهت تعمیر تلویزیون کنوود خود با ریپر724 تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان تکنسین مجرب برای تعمیر تلویزیون کنوود در محل حاضر شوند.

 
Start typing to see pages you are looking for.