ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

ماهران

ماهران

مرکز مجاز تخصصی خدمات لوازم خانگی و صوتی و برودتی
مرکز مجاز تخصصی خدمات لوازم خانگی و صوتی و برودتی
اسنوا, تعمیرات تلوزیون اسنوا

تعمیرات تلویزیون اسنوا

تعمیرات تلویزیون اسنوا

عیب یابی تلویزیون اسنوا

تلویزیون های پیشرفته ساختاری پیچیده و حساس دارند. در واقع امکانات بالا و طراحی های شیک و ظریف نیازمند مراقبت و حفاظت بیشتری هستند. هر گونه رطوبت، حرارت، مایعات، ولتاژ و نوسانات برقی نادرست سبب آسی دیدن و خرابی دستگاه می‌شود. با این حال ممکن است در اثر غفلت و بی احتیاطی و عواملی دیگر تلویزیون ها آسیب دیده و خراب شوند. شاید الان که این مطلب را می‌خوانید تلویزیون منزلتان دچار مشکل شده است. این اتفاق ناخوشایند بی علت اتفاق نیفتاده است و خود به خود نیز رفع نخواهد شد در این مقاله می‌خواهیم به انواع ایرادات و خرابی های رایج و عیب یابی تلویزیون اسنوا پرداخته و علت و نحوه رفع آن را بیان کنیم. اگر مشکل تلویزیون اسنوای شما رفع نشد، برای تعمیر آن می توانید از ریپر724 کمک بگیرید. ریپر724 مرکز تخصصی تلویزیون اسنوا آماده اعزام تکنسین های حرفه ای و متخصص خود به محل مورد نظر شماست. برای دریافت خدمات تعمیرات تخصصی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید

 

خرابی های رایج و عیب یابی تلویزیون اسنوا

۱ . تلویزیون ناگهان خاموش می‌شود. علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون اسنوا چیست؟

خاموش شدن ناگهانی یکی از خرابی های رایج تلویزیون اسنوا است.

  • علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون اسنوا، اختلال در سوکت و شاسی تغذیه یا مین برد است. همچنین ایراد در پاور نیز می‌تواند سبب این مشکل شود که نیازمند عیب یابی و تعمیر توسط کارشناس و تعمیرکار مجرب است.

۲ . علت روشن نشدن تلویزیون اسنوا چیست؟

پاور یکی از قطعات مهم و اصلی در تلویزیون محسوب می‌شود. اگر پاور سوخته یا معیوب باشد با این مشکل برخورد خواهید کرد.

  • برای عیب یابی تلویزیون اسنوا جهت رفع این مشکل، اشکال در برد اصلی نیز می‌تواند سبب بروز این مشکل شود. ابتدا از اتصالات و سیم کشی جریان برق مطمعن شوید سپس
  • شما عزیزان جهت تعمیر تلویزیون اسنوا خود با سایت ریپر724 تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان کارشناسان ما در محل حاضر شوند.

 

۳ . علت دیر روشن شدن تلویزیون اسنوا چیست؟

دیر روشن شدن، خاموش شدن پس از چند ساعت، چشمک زدن و روشن و خاموش شدن چراغ ال ای دی یکی از ایراد ها و خرابی های رایج تلویزیون اسنوا ست که همگی نشان دهنده ایراد یا سوختگی پاور، ایراد در لحیم کاری برد، سوکت های تغذیه و خازن است.

  • برای عیب یابی تلویزیون اسنوا در این مورد باید توسط تعمیرکار حرفه ای بررسی تعمیر یا تعویض شود.

۴ . علت مشاهده شدن خط سفید یا نورسفید روی نمایشگر تلویزیون اسنوا چیست؟

این مشکل یکی دیگر از ایراد های تلویزیون اسنوا بوده است. اگر خطوط و سفیدی ها تمام صفحه از پایین تا بالا را در بر گرفته باشد نشان دهنده خرابی برد تیکان است. برد تیکان قطعه ای است که تصاویر و اطلاعات را از برد دریافت کرده و پس از پردازش روی مانیتور نمایش می‌دهد.


  • اگر خط های سفید تمامی صفحه را اشغال نکرده باشد و در تمام صفحه نمایشگر پخش نشده باشد نشان می‌دهد فلت های پنل آسیب دیده اند. فلت های پنل در تلویزیون داداه های پردازش شده توسط برد تیکان را روی مانتیور ظاهر می‌کنند. خطای نور یا خطوط سفید می‌تواند از طریق ضربه وارد شدن به تلویزیون، تضعیف لامپ درونی تصاویر یا ولتاژ ورتیکال نیز ممکن است به وجود آید.
  • توصیه می‌شود بررسی و هرگونه عیب یابی تلویزیون اسنوا توسط تعمیرکار مجرب و ماهر صورت گیرد. شما می‌توانید در صورت مشاهده خرابی و مشکل در تلویزیون شما عزیزان جهت تعمیر تلویزیون اسنوا خود با سایت ریپر724 تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان تکنسین مجرب برای تعمیر تلویزیون اسنوا در محل حاضر شوند

ثبت امتیاز
Start typing to see pages you are looking for.